Tuesday, November 17, 2009

Apakah Bisnes GDI


Apakah Bisnes GDI?

Global Domains International (GDI) adalah syarikat yang menjalankan urusniaga internet menjual nama domain dotWS (.ws). Ternyata ini barulah perniagaan internet sejati kerana urusniaga & produk sememangnya berkaitan dengan internet, malahan nama domain adalah asas kepada internet.
Pakej Produk GDI

GDI hanya memperkenalkan satu pakej unggul yang mampu dimiliki oleh semua orang. Dengan hanya serendah USD10 @ RM35 sebulan, anda akan memiliki pakej yang lengkap dan hebat. Pakej ini merangkumi nama domain, tapak laman web (webhosting), template membina laman web dan akaun email anda sendiri. Dengan menjadi ahli GDI, anda sudah mempunyai peralatan asas untuk membina laman web yang profesional.


3. Email Peribadi

Anda juga diberikan 10 email yang boleh digunakan untuk kegunaan peribadi. Anda juga boleh forwardkan email ini kepada email sedia ada anda.

4. Web Hosting

Anda bebas untuk menyimpan data-data untuk dimasukkan ke dalam web anda tanpa perlu berkongsi. GDI juga menyediakan service after sales yang sangat baik untuk kemudahan anda.

5. Independent Affiliate

Sebagai pengguna dotWS, anda secara automatik layak menjadi Independent Affiliate untuk mempromosikan domain dotWS dan menjana pendapatan yang sangat lumayan. Anda bakal mendapat 2 laman web replika yang boleh digunakan untuk mempromosikan Affiliate GDI anda.

CAPAI KEBEBASAN KEWANGAN ANDA DENGAN BISNES GDI
DAFTAR PERCUMA,
KLIK DISINI

No comments:

Post a Comment