Sunday, November 8, 2009

Impian bekerja dari rumah

Salam hormat,

"Saya nak jadi bos sendiri"

"Saya nak kerja dari rumah"

"Saya nak luangkan banyak masa dengan keluarga"

"Saya tak suka sangat kerja saya sekarang"

"Majikan saya tak berhati perut langsung"

Ini merupakan banyak sebab kenapa ramai yang cari peluang untuk kerja dari rumah. Ada yang masuk jualan langsung. Ada yang jual insurans. Ada yang jadi ajen 'unit trust'. Dan sebagainya.Semuanya tak salah. Asalkan anda berusaha untuk kebaikan diri dan keluarga anda.

Tetapi, benarkah perkara yang anda lakukan tersebut
adalah "bekerja dari rumah"? Benarkah ini dapat meluangkan banyak masa bersama keluarga anda. Jika anda masih keluar dari rumah mencari pelanggan,saya rasa ianya masih lagi bukan kerja dari rumah.

Itulah sebabnya saya katakan perniagaan internet adalah konsep "kerja dari rumah" yang ideal. Anda boleh kerja depan komputer di rumah, 2-3 jamsehari untuk pendapatan yang menyamai gaji seorang CEO. Tetapi ianya memerlukan anda mengikuti programdan sistem yang terbukti bekesan.

Saya ada program dan sistem tersebut untuk anda.Program GDI dan "Sistem Pemasaran AutoViral".Jika anda ingin bekerja dari rumah secara parttime dan jana pendapatan setaraf CEO dalam masa 3 hingga 4 tahun dari sekarang (atau lebih awal), ikuti arahan yang saya berikan di dalam web ini:

http://perniagaaninternet.ws/r/muhamadd

www.perniagaaninternet.ws/r/muhamadd

Saya akan beritahu anda maklumat yang lebih lanjut lagi apabila anda penuhi kedua-dua langkah yang saya berikan kepada anda di dalam web tersebut.

ikhlas,
Muhamad Daud
b/p Zamri Nanyan

No comments:

Post a Comment